Голованівська селищна рада

Кіровоградська область, Голованівський район

Про стан роботи із зверненнями громадян за 11 місяців 2021р.

Дата: 21.12.2021 08:52
Кількість переглядів: 322

 

Голованівська селищна рада  повідомляє, шо протягом 11-ти місяців 2021 року робота із зверненнями громадян, що надійшли до Голованівської селищної ради проводилась відповідно  до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та розпорядження голови Голованівської районної державної адміністрації від 14 лютого 2008 року № 87-р «Про забезпечення виконання в районі Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109».

 З метою запобігання поширення вірусу COVID-19, тимчасово припинено проведення виїзного прийому громадян.  При цьому громадяни можуть надсилати заяви на поштову адресу (вул. Соборна, 48 смт Голованівськ, Кіровоградська область,  26500).

За 11 місяців 2021 року до селищної ради надійшло 182 звернення громадян. За формою надходження: на особистий прийом звернулося 93 громадянина, через  Кіровоградський регіональний контактний центр надійшло 73 звернення, в тому числі: через Урядову телефонну «гарячу лінію» - 30.

Збільшення звернень порівняно з 2020 роком пояснюється тим, що в ході територіальної реформи щляхом приєднання до Голованівської селищної ради 14-ти сільськиї рад та в їх складі 30-ти населених пунктів зросла чисельність громади, а, відповідно, зросла кількість звернень.

За видами звернень домінують заяви (клопотання) – 172 заяви,  скарги –  9.  Колективних звернень надійшло -  15.

Найактуальніші питання стосувались: аграрної політики - 37 (20,3 % від загальної кількості),  охорони здоров’я – 37 (20,3 %); діяльності комунального господарства – 26 (14,3 %); соціального захисту населення – 22 (12 % від загальної кількості), питання праці і заробітної плати – 19 (10,4%), ,  житлової політики – 11(6 %),  16,7%  - інші питання.  

Структура звернень за актуальністю тематики, порівняно з аналогічним періодом другого кварталу 2021 року, змінилась в сторону збільшення звернень у сфері аграрної політики , питань праці і зарплати, охорони здоров’я, житлової політики.

За результатами розгляду: вирішено позитивно – 37, дано роз’яснення – 145.

Селищною радою та структурними підрозділами приділяється велика увага зверненням, які надійшли від інвалідів, ветеранів та інших категорій малозахищених верств населення, Східного регіону України, а також від членів сімей військовослужбовців, які загинули в зоні проведення антитерористичної операції на сході України, військовослужбовців, які брали або беруть участь у проведення антитерористичної операції на сході України, членів їх сімей.

Усі звернення, що надійшли до селищної ради протягом 11-ти місяців 2021 року розглядались своєчасно, без порушень строків, установлених законодавством. Автори звернень обов’язково повідомлялися про результати розгляду рекомендованими листами. Не допускалось надання неоднозначних, необґрунтованих, неповних відповідей на звернення громадян.

Селищною радою забезпечується щомісячний моніторинг додержання законодавства з питань звернень громадян.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва селищної ради.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь