Голованівська селищна рада

Кіровоградська область, Голованівський район

Інформація ГУ ДПС у Кіровоградській області

Дата: 17.08.2021 09:06
Кількість переглядів: 473

Інформація ГУ ДПС у Кіровоградській області

 

ДПС Кіровоградщини: до державної казни забезпечено понад 1,4 мільярда гривень податку на додану вартість

 

16.08.2021

 

 Протягом січня-липня 2021 року надходження ПДВ до державного бюджету України по Кіровоградській області склали 1 млрд 376 млн грн, що вдповідає рівню надходжень аналогічного періоду минулого року.

Таких результатів вдалося досягти завдяки ефективному відпрацюванню ризикових операцій суб'єктів господарської діяльності, виведенню з тіні і руйнуванню схем з формування фіктивного податкового кредиту, запровадженню нових підходів в адмініструванні податку на додану вартість.

На сьогодні частка податку на додану вартість у доходах державної скарбниці складає близько 50%.

 

Олександр Дозорець: внесок малого бізнесу до місцевих бюджетів Кіровоградщини склав 437,8 млн гривень

 

16.08.2021

 

Протягом січня-липня 2021 року суб’єкти господарювання, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, сплатили до місцевих бюджетів області  437,8 млн грн єдиного податку. Порівняно з аналогічним періодом 2020 року  місцеві громади регіону додатково отримали 26,3 млн грн єдиного податку. Про це повідомив місцевим ЗМІ начальник Головного управління ДПС у Кіровоградській області Олександр Дозорець.

Юридичні  особи - спрощенці перерахували понад 37 млн грн цього податку, що на 2 ,4 млн грн перевищує минулорічні показники.  

Частка сплаченого податку фізичними особам – підприємцями у загальній сумі надходжень складає майже 57 відсотків. Впродовж січня – липня  вони сплатили 252,8  млн грн, що на 27,2 млн грн більше, ніж у минулому році.

Сільськогосподарські товаровиробники – платники єдиного податку 4 групи сплатили майже 148 млн гривень.

«Єдиний податок від підприємців, які використовують спрощену систему оподаткування, стабільно поповнює місцеві бюджети області і є важливою фінансовою складовою у вирішенні як економічних, так і соціальних питань регіону», - зазначив очільник обласного податкового відомства.

Нагадаємо, що спрощена система оподаткування – це особливий механізм справляння податків і зборів, що замінює сплату окремих податків і зборів на сплату єдиного податку з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності.

 

Понад 2 млн гривень транспортного податку надійшло до місцевих бюджетів Кіровоградщини з початку року

 

16.08.2021

 

Протягом січня-липня 2021 року платниками транспортного податку регіону перераховано до місцевих бюджетів Кіровоградщини 2,7 млн гривень. Левова частка від цієї суми надійшла від юридичних осіб – 2,3 млн грн, решта – 401,3 тис. грн сплачена фізична особами.

Транспортний податок входить до складу податку на майно. Об’єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року. Ставка транспортного податку становить 25000  гривень на рік за кожний легковий автомобіль.

 

У Головному управлінні ДПС у Кіровоградській області відбулася нарада з керівниками ДПІ

 

16.08.2021

 

Нещодавно відбулася нарада за участю начальника Головного управління ДПС у Кіровоградській області Олександра Дозорця, заступника начальника ГУ ДПС в області Сергія Колотухи, керівних працівників ГУ ДПС в області та начальників ДПІ.

Основними питаннями для обговорення стали налагодження ефективної та взаємовигідної співпраці з ОТГ щодо інвентаризації земельних ділянок, якісне проведення інформаційно-роз’яснювальної кампанії щодо одноразового добровільного декларування та організація роботи з адміністративно-господарських питань.

Відкрив нараду начальник Головного управління ДПС у Кіровоградській області Олександр Дозорець.

Насамперед посадовець звернув увагу керівників державних податкових інспекцій на налагодження належної взаємодії з об’єднаними територіальними громадами, адже наповнення місцевих бюджетів завжди було і буде одним із пріоритетних завдань. Особливо це стосується адміністрування податку на доходи фізичних осіб та плати за землю.            «З числа працівників територіальних підрозділів адміністрування юридичних, фізичних осіб та з питань виявлення і опрацювання податкових ризиків закріплено відповідальних осіб щодо налагодження ефективної координації роботи, проведення належної роз’яснювальної роботи з об’єднаними територіальними громадами області. Необхідно і вам долучитися до цієї роботи», - звернувся Олександр Дозорець до очільників державних податкових інспекцій.

Крім того, присутнім начальникам ДПІ області розповіли про основні норми та положення Закону щодо одноразового (спеціального) добровільного декларування фізичними особами належних їм активів та сплати одноразового збору до бюджету. «Закон створює стимули для виведення з тіні доходів, прихованих від оподаткування, та сприятиме залученню в економіку України додаткових ресурсів. Якщо громадянин сплатить усі необхідні збори, держава гарантуватиме йому звільнення від відповідальності за порушення податкового, валютного законодавства», - зазначив очільник обласного податкового відомства.

Наприкінці зустрічі начальник Головного управління ДПС у Кіровоградській області Олександр Дозорець зосередив увагу колективу на безумовному виконанні завдань, визначених ДПС України, наголосив на необхідності активізувати інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо добровільного одноразового декларування, оскільки це явище нове і незнайоме для громадян, а також зобов’язав присутніх активніше долучатися до співпраці з ОТГ.

 

З початку року з рахунків платників податків стягнуто 27,3млн.гривень податкових боргів 

16.08.2021

Як повідомили в управлінні по роботі з податковим боргом ГУ ДПС в області, відповідно до ст.16 Податкового кодексу України (далі ПКУ) платник податків зобов’язаний своєчасно та в повному обсязі сплачувати податки. Управлінням по роботі з податковим боргом проводиться робота по погашенню податкового боргу шляхом подання позовів до суду на його стягнення.

З початку року забезпечено подання 77 позовів на стягнення податкового боргу за рахунок коштів з банківських рахунків в установах банків підприємств-боржників на загальну суму 153,7млн.грн., з яких 21 позов задоволено на загальну суму 73,4млн.грн. Стягнуто з початку року з рахунків податкового боргу в сумі 27,3млн. гривень.

Слід зазначити, що фізичні особи, як ФОП, так і громадяни є платниками податків, тому за несплату податкових зобов’язань вони відповідають своїм майном.

При цьому, відповідно до пункту 87.11 статті 87 ПКУ, орган ДПС звертається до суду з позовом про стягнення податкового боргу платника податків – фізичної особи. Стягнення податкового боргу за рішенням суду здійснюється державною виконавчою службою відповідно до Закону України „Про виконавче провадження”.

За січень-липень поточного року Головним управлінням ДПС у Кіровоградській області подано 87 позовів про стягнення податкового боргу з фізичних осіб на загальну суму 17,3 млн.грн., з яких станом на 01.08.2021 задоволено 26 на суму 8,7 млн гривень.

 

Ставки збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування

16.08.2021

Головне управління ДПС у Кіровоградській області повідомляє, що збір з одноразового (спеціального) добровільного декларування щодо задекларованих об'єктів справляється за ставками:

5 відсотків:

щодо валютних цінностей, розміщених на рахунках у банках в Україні та щодо права грошової вимоги до резидентів України;

щодо об'єктів декларування, що знаходяться (зареєстровані) в Україні (нерухоме майно (земельні ділянки, об'єкти житлової і нежитлової нерухомості), рухоме майно, частки (паї) у майні юридичних осіб або в утвореннях без статусу юридичної особи, інші корпоративні права, майнові права на об'єкти інтелектуальної власності, цінні папери, права на отримання дивідендів, процентів, не пов'язані із правом власності на цінні папери, частки (паї) у майні юридичних осіб та/або в утвореннях без статусу юридичної особи,  інші активи фізичної особи);

Як альтернативу платник податків може обрати ставку 6 відсотків із сплатою податкового зобов'язання трьома рівними частинами щорічно.

9 відсотків:

щодо валютних цінностей, розміщених на рахунках в іноземних банках або які зберігаються в іноземних фінансових установах, та щодо права грошової вимоги до нерезидентів України;

щодо об'єктів декларування, що знаходяться (зареєстровані) за кордоном (нерухоме майно (земельні ділянки, об'єкти житлової і нежитлової нерухомості), рухоме майно, частки (паї) у майні юридичних осіб або в утвореннях без статусу юридичної особи, інші корпоративні права, майнові права на об'єкти інтелектуальної власності, цінні папери, права на отримання дивідендів, процентів, не пов'язані із правом власності на цінні папери, частки (паї) у майні юридичних осіб та/або в утвореннях без статусу юридичної особи,  інші активи фізичної особи);

Як альтернативу платник податків може обрати ставку 11,5 відсотка із сплатою податкового зобов'язання трьома рівними частинами щорічно.

Зверніть увагу: у разі подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації  у  періоді  з  01 вересня 2021 року по 01 березня 2022 року замість 9 відсотків застосовується ставка збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування у розмірі 7 відсотків. Як альтернативу платник податків може обрати ставку 9,5 відсотків зі сплатою податкового зобов’язання трьома рівними частинами щорічно.

2,5 відсотка:

щодо номінальної вартості державних облігацій України з терміном обігу більше ніж 365 днів без права дострокового погашення, придбаних декларантом у період з 01 вересня 2021 року до 31 серпня 2022 року до подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації.

Як альтернативу платник податків може обрати ставку 3 відсотки із сплатою податкового зобов'язання трьома рівними частинами щорічно.

Довідково: кампанія одноразового (спеціального) добровільного декларування активів фізичних осіб триватиме з 01 вересня 2021 року до 01 вересня 2022 року.

Подання одноразової добровільної декларації передбачено Законом України від 15 червня 2021 року № 1539-IX  «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо стимулювання детінізації доходів та підвищення податкової культури громадян шляхом запровадження одноразового (спеціального) добровільного декларування фізичними особами належних їм активів та сплати одноразового збору до бюджету».

 

З початку року до продавців та виробників підакцизних товарів Кіровоградщини застосовано 5,7 млн гривень фінансових санкцій

16.08.2021

Протягом січня-липня 2021 року фахівцями управління контролю за підакцизними товарами Головного управління ДПС у Кіровоградській області проведено 116 фактичних перевірок суб’єктів господарювання, за результатами яких застосовано фінансових санкцій на суму 5 млн 706,79 тис. гривень.

Найбільші суми донараховано за такі порушення, як зберігання пального без наявності ліцензії – 500 тис. грн; оптову торгівлю пальним без наявності ліцензії – 1 млн грн; відсутність з вини платника податку реєстрації акцизних складів у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового платником податку – розпорядником акцизного складу - 1 млн грн; зберігання, реалізація тютюнових виробів без марок акцизного податку – понад 698 тис. грн; торгівля пальним без наявності зареєстрованих витратомірів – лічильників та рівнемірів – лічильників – 560 тис. грн; торгівля алкогольними напоями за цінами, нижчими від встановлених мінімальних роздрібних цін – 475,5 тис. грн; безліцензійна торгівля алкогольними напоями – 317,3 тис. грн; здійснення операцій з реалізації пального без реєстрації платником акцизного податку – 150,7 тис. грн; безліцензійна торгівля тютюновими виробами – 136 тис. гривень.

За матеріалами Головного управління Національної поліції у Кіровоградській області до суб’єктів господарювання застосовано 119 тис. грн фінансових санкцій за порушення законодавства у сфері обігу підакцизних товарів.

 

З початку року на Кіровоградщині легалізовано працю 787 найманих працівників

16.08.2021

 

Спеціалістами Головного управління ДПС у Кіровоградській області протягом січня – липня  2021 року проведено 68 документальних перевірок,  в ході 44 встановлені порушення нарахування та сплати до бюджету податків при  виплаті заробітної плати та інших доходів населенню. За результатами контрольно-перевірочної роботи до бюджету додатково донараховано 2,8  млн гривень. З донарахованих сум забезпечено надходження до бюджету 1,9 млн грн, або 67,9 відсотків донарахованих сум, та за результатами перевірок минулих років в сумі 2 млн гривень.

Крім того, з початку року в ході контрольно-перевірочних заходів встановлені порушення законодавства щодо оформлення трудових відносин з найманими особами, за результатами контрольно-перевірочних заходів виявлено працю 14 неоформлених працівників. Матеріали перевірок передані до Управління Держпраці в Кіровоградській області, та за результатами їх розгляду застосовані штрафні санкції на загальну суму 0,7 млн гривень.

Також, за рахунок інших заходів контролю (співбесіди, роз’яснювальна робота тощо) упродовж січня – липня 2021 року легалізовано працю 787  найманих працівників. Залучено до державної реєстрації 176 осіб. За результатами інших заходів контролю до бюджету додатково надійшло  єдиного внеску в сумі  2,4 млн грн, податку на доходи фізичних  осіб –  7,7  тис. гривень. 

На засіданнях комісій при ОТГ області протягом січня-липня 2021 року з питання підвищення рівня виплати заробітної плати заслухано керівників 266 підприємств, у тому числі: 3 – підпорядковані Міністерству охорони здоров’я, 4 – підпорядковані Міністерству освіти та науки, 3 – підприємства державного сектору економіки та 256 – підприємств комерційних структур. У результаті вжитих заходів підвищено рівень виплати заробітної плати на 264 підприємствах, за рахунок чого до бюджету додатково надійшло 16,8 млн грн. податку на доходи фізичних осіб, 14 млн грн військового збору та 20,6 млн грн єдиного соціального внеску.

Протягом січня-липня 2021 року проведено індивідуальну роботу (співбесіди, направлення листів, заслуховування робочими групами) із керівниками 239 підприємств. В результаті вжитих заходів підвищено рівень виплати заробітної плати на 236 підприємствах, за рахунок чого до бюджету додатково надійшло 309,2 тис. грн податку на доходи фізичних осіб, 25,8 тис. грн військового збору та 377,9 тис. грн єдиного соціального внеску.

 

Закон України № 1539: декларант має право подати нову звітну одноразову (спеціальну) добровільну декларацію

 

16.08.2021

 

Головне управління ДПС у Кіровоградській області інформує, що Законом України від 15 червня 2021 року № 1539-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо стимулювання детінізації доходів та підвищення податкової культури громадян шляхом запровадження одноразового (спеціального) добровільного декларування фізичними особами належних їм активів та сплати одноразового збору до бюджету» внесено зміни як до Податкового кодексу України (далі – ПКУ), так і до інших законів України.

Так, застосування одноразового (спеціального) добровільного декларування активів фізичних осіб встановлені у новому підрозділі 9 прим. 4 «Особливості застосування одноразового (спеціального) добровільного декларування активів фізичних осіб» розділу ХХ «Прикінцеві положення» ПКУ.

Декларант відповідно до вищезазначеного підрозділу у період проведення одноразового (спеціального) добровільного декларування має право уточнити інформацію, зазначену у попередньо поданій одноразовій (спеціальній) добровільній декларації, виключно шляхом подання нової одноразової (спеціальної) добровільної декларації у порядку, визначеному цим підрозділом.

При цьому попередньо подана одноразова (спеціальна) добровільна декларація, інформація з якої уточнюється, вважається анульованою (абзац перший п. 6.3 підрозділу 9 прим. 4 розділу ХХ ПКУ).

 

Програмні РРО: важливі зміни

16.08.2021

Головне управління ДПС у Кіровоградській області повідомляє, що наказами Міністерства фінансів України від 18.06.2020 № 306 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 21 січня 2016 року №13» (далі - наказ № 306) та від 08.06.2021 № 329 «Про затвердження Змін до Положення про форму та зміст розрахункових документів/електронних розрахункових документів» (далі - наказ № 329) були внесені зміни до Положення про форму і зміст розрахункових документів.

Зазначені зміни стосуються реквізитів фіскальних касових чеків на товари (послуги), що створюються та друкуються реєстраторами розрахункових операцій та програмними реєстраторами розрахункових операцій.

Отже, до 01.08.2021 року РРО, версії внутрішнього програмного забезпечення яких перебували у Державному реєстрі РРО до набуття чинності Наказу № 306, проте не перебували на обліку у органах ДПС, обов’язково мають бути доопрацьовані їх виробниками (постачальниками) для можливості виконання вимог щодо форми і змісту розрахункових документів/ електронних розрахункових документів, які формують РРО.

РРО мають бути доопрацьовані для можливості відображення у касових чеках:

 найменування суб’єкта господарювання;

 заокруглення суми до сплати;

 зазначення валюти операції;

 найменування платіжної системи.

В зв’язку з прийняттям Наказу № 329 до 01 жовтня 2021 року РРО мають бути доопрацьовані для можливості відображення у касових чеках:

-  значення штрихового коду марки акцизного податку на алкогольні напої.

 Слід звертати увагу на дотримання у фіскальних касових чеках РРО/програмних РРО вимог Положення про форму і зміст розрахункових документів/електронних розрахункових документів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 21.01.2016 № 13, Вимог щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій та Вимог щодо забезпечення виконання фіскальних функцій програмними реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 2002 року № 199».

 

Які об'єкти підлягають одноразовому добровільному декларуванню?

 

16.08.2021

 

Об'єкти одноразового добровільного декларування - активи фізичної особи, що належать декларанту на праві власності і знаходяться на території України та/або за її межами станом на дату подання одноразової добровільної декларації, у тому числі, але не виключно:

а) валютні цінності;

б) нерухоме майно (земельні ділянки, об'єкти житлової і нежитлової нерухомості);

в) рухоме майно (транспортні засоби, предмети мистецтва та антикваріату, дорогоцінні метали, дорогоцінне каміння, ювелірні вироби, тощо);

г) частки (паї) у майні юридичних осіб або в утвореннях без статусу юридичної особи, інші корпоративні права, майнові права на об'єкти інтелектуальної власності;

ґ) цінні папери та/або фінансові інструменти;

д) права на отримання дивідендів, процентів чи іншої аналогічної майнової вигоди, не пов'язані із правом власності на цінні папери, частки (паї) у майні юридичних осіб та/або в утвореннях без статусу юридичної особи;

е) інші активи фізичної особи, у тому числі майно, банківські метали, що не розміщені на рахунках, пам’ятні банкноти та монети, майнові права, що належать декларанту або з яких декларант отримує чи має право отримувати доходи на підставі договору про управління майном чи іншого аналогічного правочину та не сплачує власнику такого майна частину належного власнику доходу.

 

Одноразове спецдекларування: готівкові кошти не можуть бути добровільно задекларовані

 

16.08.2021

 

Кошти в національній та іноземній валютах, які на дату подання одноразової добровільної декларації перебувають у готівковій формі не можуть бути об’єктами декларування.

Крім цього, декларувати не можна активи, одержані внаслідок вчинення кримінальних діянь окрім пов’язаних з ухиленням від сплати податків та порушенням у сфері валютного законодавства, активи, щодо яких стосовно власників розпочато досудове розслідування або судове провадження, а також активи з місцем розташування або  джерелом походження з Російської Федерації як країни - агресора.

 

Об’єктами одноразового (спеціального) добровільного декларування є валютні цінності, нерухоме та рухоме майно, цінні папери та інше

16.08.2021

Головне управління ДПС у Кіровоградській області звертає увагу, що об’єктами одноразового (спеціального) добровільного декларування (далі – об’єкти декларування) можуть бути визначені підпунктами 14.1.280 і 14.1.281 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України активи фізичної особи, що належать декларанту на праві власності (в тому числі на праві спільної часткової або на праві спільної сумісної власності) і знаходяться (зареєстровані, перебувають в обігу, є на обліку тощо) на території України та/або за її межами станом на дату подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації, у тому числі, але не виключно:

а) валютні цінності (банківські метали, крім тих, що не розміщені на рахунках, національна валюта (гривня) та іноземна валюта, крім коштів у готівковій формі, та права грошової вимоги (у тому числі депозит (вклад), кошти, позичені третім особам за договором позики), оформлені у письмовій формі з юридичною особою або нотаріально посвідчені у разі виникнення права вимоги декларанта до іншої фізичної особи;

б) нерухоме майно (земельні ділянки, об’єкти житлової і нежитлової нерухомості).

Для цілей цього підрозділу до нерухомого майна належать також об’єкти незавершеного будівництва, які:

-не прийняті в експлуатацію або право власності на які не зареєстроване в установленому законом порядку, але майнові права на такі об’єкти належать декларанту на праві власності;

-не прийняті в експлуатацію та розташовані на земельних ділянках, що належать декларанту на праві приватної власності, включаючи спільну власність, або на праві довгострокової оренди або на праві суперфіцію;

в) рухоме майно, у тому числі:

транспортні засоби та інші самохідні машини і механізми;

інше цінне рухоме майно (предмети мистецтва та антикваріату, дорогоцінні метали, дорогоцінне каміння, ювелірні вироби тощо);

г) частки (паї) у майні юридичних осіб або в утвореннях без статусу юридичної особи, інші корпоративні права, майнові права на об’єкти інтелектуальної власності;

ґ) цінні папери та/або фінансові інструменти, визначені законом;

д) права на отримання дивідендів, процентів чи іншої аналогічної майнової вигоди, не пов’язані із правом власності на цінні папери, частки (паї) у майні юридичних осіб та/або в утвореннях без статусу юридичної особи;

е) інші активи фізичної особи, у тому числі майно, банківські метали, що не розміщені на рахунках, пам’ятні банкноти та монети, майнові права, що належать декларанту або з яких декларант отримує чи має право отримувати доходи на підставі договору про управління майном чи іншого аналогічного правочину та не сплачує власнику такого майна частину належного власнику доходу.

Довідково: Закон України від 15.06.2021 №1539-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо стимулювання детінізації доходів та підвищення податкової культури громадян шляхом запровадження одноразового (спеціального) добровільного декларування фізичними особами належних їм активів та сплати одноразового збору до бюджету».

 

Строк сплати збору з дати подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації

16.08.2021

Головне управління ДПС у Кіровоградській області інформує, що Закон України від 15 червня 2021 року № 1539-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо стимулювання детінізації доходів та підвищення податкової культури громадян шляхом запровадження одноразового (спеціального) добровільного декларування фізичними особами належних їм активів та сплати одноразового збору до бюджету», який набрав чинності з 21 липня 2021 року, передбачає можливість цивілізованої легалізації активів, що були приховані від оподаткування.

Відповідно до п. 12 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями сплата збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування (далі – Збір) здійснюється декларантом протягом 30 календарних днів з дати подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації (далі – Декларація).

У разі вибору декларантом у межах одноразового (спеціального) добровільного декларування ставки Збору, що передбачає сплату такого платежу трьома рівними частинами, сплата Збору здійснюється декларантом:

першого платежу – протягом 30 календарних днів з дати подання Декларації;

другого платежу – до 01 листопада 2023 року;

третього платежу – до 01 листопада 2024 року.

 

Відповідальність роботодавця за несплату (несвоєчасну сплату) єдиного внеску

16.08.2021

Головне управління ДПС у Кіровоградській області інформує, що відповідно до ч. 12 ст. 9 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464) єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

У разі несвоєчасної сплати або не в повному обсязі ЄВ до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені Законом № 2464, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку ЄВ, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом (частина одинадцята ст. 9 Закону № 2464).

Згідно з п. 6 частини першої ст. 1 Закону № 2464 суми ЄВ, своєчасно не нараховані та/або не сплачені у строки, встановлені Законом № 2464, є недоїмкою.

Штраф у розмірі 20 відсотків несплачених або несвоєчасно сплачених сум ЄВ накладається за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) ЄВ (п. 2 частини одинадцятої ст. 25 Закону № 2464);

За несплату, неповну сплату або несвоєчасну сплату суми ЄВ одночасно з видачею сум виплат, на які нараховується ЄВ (авансових платежів), накладається штраф у розмірі 10 відсотків таких несплачених або несвоєчасно сплачених сум (п. 6 частини одинадцятої ст. 25 Закону № 2464).

На суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення (частина десята ст. 25 Закону № 2464).

Крім того, за порушення порядку нарахування, обчислення і строків сплати ЄВ посадові особи платників ЄВ несуть адміністративну відповідальність (абзац другий частини першої ст. 26 Закону № 2464).

Згідно зі ст. 165 прим.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 7 грудня 1984 року № 8073-Х зі змінами та доповненнями:

1. Несплата або несвоєчасна сплата ЄВ, у тому числі авансових платежів, у сумі, що не перевищує трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, – тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, ФОП або осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, від сорока до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

За повторне за рік вчинення таких дій – тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, ФОП або осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, від ста п’ятдесяти до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

2. Несплата або несвоєчасна сплата ЄВ, у тому числі авансових платежів, у сумі більше трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян – тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, ФОП або осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, від вісімдесяти до ста двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

За повторне за рік вчинення таких дій – тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, ФОП або осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, від ста п’ятдесяти до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

За  матеріалами Головного управління ДПС у Кіровоградській області

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь