Голованівська селищна рада

Кіровоградська область, Голованівський район

Рішення №38 від 22 березня 2022 року 

Дата: 28.03.2022 15:39
Кількість переглядів: 350

Фото без опису

ГОЛОВАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Фото без опису

 

Голованівська селищна рада

Голованівського району                        Кіровоградської області

Виконавчий комітет

Рішення

від 22 березня 2022 року                                                                  №38

 

                                                               смт Голованівськ

Про затвердження порядку надання одноразової

щорічної матеріальної допомоги дітям загиблих

та померлих АТО/ООС, смерть яких настала в

наслідок  поранення, контузії, каліцтва або

захворювання, одержаних під час безпосередньої

участі в АТО/ООС  на території Голованівської

селищної ради»

 

 

            Керуючись  Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про правовий режим воєнного стану», «Про оборону України», «Про основи національного спротиву», Указом Президента України від 24.02.2022року №64 «Про введення воєнного стану в Україні», розпорядження начальника Кіровоградської обласної військової адміністрації від 15.03.2022 року №151-р та у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Голованівської селищної ради у 2022 році виконавчий комітет Голованівської селищної ради

 

ВИРІШИВ:

1.Затвердити Порядок надання одноразової щорічної матеріальної допомоги дітям загиблих та померлих АТО/ООС, смерть яких настала в наслідок  поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в АТО/ООС  на території Голованівської селищної ради» додаток №1.

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника селищного голови Грабового Д.М.

 

Селищний голова                                                               Сергій ЦОБЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                 Додаток №1

                                                                            до рішення виконавчого комітету

                                                                            Голованівської селищної  ради 

                                                                             22 березня 2022 року  №38

 

 

ПОРЯДОК

надання одноразової щорічної матеріальної допомоги дітям загиблих та
померлих АТО/ООС, смерть яких настала внаслідок поранення,
контузії, каліцтва або захворювання, одержаних
під час безпосередньої участі в АТО/ООС

І.  Загальні положення

1.Порядок надання одноразової щорічної матеріальної допомоги дітям загиблих та померлих учасників АТО/ООС, смерть яких настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в АТО/ООС (далі - Порядок), на період дії воєнного стану та одного місяця після його завершення чи скасування, визначає механізм використання коштів, передбачених в місцевому бюджеті для надання одноразової щорічної матеріальної допомоги дітям загиблих та померлих учасників антитерористичної операції/операції об’єднаних сил (далі - АТО/ООС), смерть яких настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції/операції об’єднаних сил. В рамках Програми соціальної підтримки учасників АТО/ООС, постраждалих учасників Революції Гідності, та членів сімей загиблих учасників АТО/ООС та вшанування пам’яті загиблих на 2021-2025 роки,  затвердженої рішенням Голованівської селищної ради від 12 березня 2021 року № 100 .

2.Головним розпорядником коштів, передбачених в місцевому бюджеті для надання одноразової щорічної матеріальної допомоги дітям загиблих та померлих учасників АТО/ООС, смерть яких настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в АТО/ООС (далі - матеріальна допомога), є Голованівська селищна рада

3.Матеріальна допомога надається один раз на рік дітям загиблих та померлих учасників АТО/ООС, смерть яких настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в АТО/ООС, а також дітям загиблих та померлих учасників АТО/ООС, які мають статус дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування, віком до 18 років (далі - діти).

У разі, якщо діти навчаються за денною або дуальною формами здобуття освіти у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, матеріальна допомога надається до закінчення цих закладів освіти, але не довше ніж до досягнення ними 23 років.

4.Матеріальна допомога дітям загиблих та померлих учасників АТО/ООС, смерть яких настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в АТО/ООС надається у розмірі 3 тисячі гривень.

5.Матеріальна допомога дітям загиблих та померлих учасників АТО/ООС, які мають статус дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування надається у розмірі 5 тисяч гривень.

ІІ.  Умови та порядок надання матеріальної допомоги

1. Для отримання матеріальної допомоги дитина, яка досягла повноліття або її законний представник (далі - заявники) особисто подають до центру надання адміністративних послуг за місцем реєстрації місця проживання заяву (у довільній формі).

До заяви додаються:

-копія свідоцтва про народження (для дітей віком до 14 років);

-копія документа, що посвідчує особу громадянина України;

-копія документа, що посвідчує особу громадянина України законного представника (за необхідності);

-копія витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання або копія довідки про реєстрацію місця проживання особи (у разі надання -копії паспорта у формі картки);

-копія реєстраційного номера облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта);

-довідка про склад сім’ї (для дітей віком до 14 років);

-копія посвідчення (довідки) про встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого), виданого (виданої) у встановленому законодавством України порядку;

-копія свідоцтва про смерть загиблого (померлого) учасника АТО/ООС;

-копія висновку військово-лікарської комісії, яким затверджено, що особа померла внаслідок поранення, контузії, каліцтва (травми) або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в АТО/ООС (для дітей загиблих та померлих учасників АТО/ООС);

-довідка з місця навчання дитини;

-копія рішення органу опіки та піклування про встановлення статусу дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування;

-банківські реквізити заявника.

Під час надання копій документів заявники надають їх оригінали для огляду.

2.Персональні дані осіб, отримані у зв’язку з реалізацією Порядку, збираються, обробляються та використовуються відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

3.У разі прийняття рішення про призначення матеріальної допомоги Голованівська селищна рада протягом 30 календарних днів перераховує кошти на особистий банківський рахунок  отримувача  матеріальної допомоги.

 

ІІI. Відмова у наданні матеріальної допомоги

1.Підставою для відмови у наданні одноразової матеріальної допомоги є:                                    -  подання неповного пакету документів;

- неналежність особи до суб’єктів отримання одноразової матеріальної допомоги.

2.Особам, щодо яких прийнято рішення про відмову в наданні одноразової матеріальної допомоги, орган соціального захисту населення надсилає письмове повідомлення з обгрунтуванням такої відмови.

3.У разі усунення виявлених недоліків заявники мають право подати документи

повторно.

4.Рішення про відмову у наданні одноразової матеріальної допомоги може бути оскаржене у встановленому законодавством порядку.

IV. Звітність та контроль за використанням бюджетних коштів

1.Інформацію щодо потреби у виплаті одноразової матеріальної допомоги відділ у справах дітей, сім’ї та надання соціальних послуг Голованівської селищної ради негайно подають до відділу бухгалтерського обліку та звітності Голованівської селищної ради.

2.Відділу у справах дітей, сім’ї та надання соціальних послуг Голованівської селищної ради вести інформацію про кількість осіб, яким надана одноразова матеріальна допомога.

3.Складання та подання фінансової та бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим та ефективним використанням здійснюються в установленому законодавством порядку.

 

 

 

Керуюча справами, секретар виконкому                 Любов БЕЗВЕРХНЯ

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь