Про можливості сервісу «Електронний кабінет платника»
За допомогою приватної частини популярного електронного сервісу від ДПС можна подати податкову звітність в електронному вигляді, автоматично перевірити заповнену звітність на наявність арифметичних помилок та оновлення версій форматів документів, які є підставою для нарахування і сплати податків.
У Електронному кабінеті платник може переглянути особисту інформацію: реєстраційні та ідентифікаційні дані, дані податкового обліку та реєстрів, дані щодо розрахунків з бюджетом, дані про об’єкти оподаткування, податкові повідомлення – рішення щодо сум нарахованих податкових зобов’язань по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю, подати декларацію про майновий стан і доходи, отримати відомостей про суми виплачених доходів з ДРФО, подати заяви за ф. 1 ДР, ф. 5ДР, копій документів.
Крім того, можна надіслати в електронному вигляді листи, запити за встановленими формами та отримання інформації, переглянути раніше подану звітність та квитанції про приймання та обробку податкової звітності, інформаційні повідомлення, кореспонденцію тощо.
Робота у приватній частині «Електронного кабінету платника» здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Вхід в Електронний кабінет здійснюється за адресою cabinet.tax.gov.ua або через офіційний вебпортал ДПС