ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу на визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Голованівської селищної ради
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурсу на визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Голованівської селищної ради
Голованівська селищна рада, як організатор конкурсу, відповідно до рішення виконавчого комітету Голованівської селищної ради від 07.02.2024 року №22 «Про проведення конкурсу на право здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Голованівської селищної ради», оголошує конкурс з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Голованівської селищної ради.
Конкурс відбудеться 12 березня 2024 року о 10:00 за адресою:
вул. Соборна, 48, смт Голованівськ, Голованівський р-н, Кіровоградська обл., 26500.
Конкурсна пропозиція подається особисто чи надсилається засобами поштового зв’язку конкурсній комісії у конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, або подається в електронній формі на адресу електронної пошти організатора конкурсу.
Місце подання конкурсних пропозицій: 26500, Кіровоградська область, Голованівський район, смт Голованівськ, вул.Соборна, 48, Голованівська селищна рада.
Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій до 8 березня 2024 року до 12:00 год.
Контактна особа: Свид Оксана Георгіївна – заступник голови конкурсної комісії, тел.: (098) 543-75-65.
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
для проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території
Голованівської селищної ради
1.Найменування, місцезнаходження організатора конкурсу
Виконавчий комітет Голованівської селищної ради, 26500, Кіровоградська область, Голованівський район, смт Голованівськ, вул.Соборна, 48.
2.Підстава для проведення конкурсу
Рішення виконавчого комітету Голованівської селищної ради від 07.02.2024 року №22 «Про проведення конкурсу на право здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Голованівської селищної ради».
3. Місце, дата і час проведення конкурсу, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), посада, контактний телефон та адреса електронної пошти посадової особи організатора конкурсу, уповноваженої здійснювати комунікацію з учасниками
Місце: 26500, Кіровоградська область, Голованівський район, смт Голованівськ, вул.Соборна, 48.
Дата: 12 березня 2024 року. Час: 10 год 00 хв.
Свид Оксана Георгіївна – заступник голови конкурсної комісії, тел.: (098)543-75-65.
Сайт Голованівської селищної ради: https://golovanivska-selrada.gov.ua Адреса електронної пошти: golselrada@ukr.net
4. Очікуваний економічно обґрунтований розрахунковий рівень тарифів на збирання та перевезення побутових відходів
Тариф на вивезення твердих побутових відходів – 190грн;
Тариф на видалення (захоронення ) твердих побутових відходів – 72 грн.
5. Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу
Кваліфікаційні вимоги |
Критерії відповідності |
|
Основні кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Наявність транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення відповідного виду побутових відходів |
1) достатня кількість транспортних засобів спеціального призначення, що забезпечують перевезення визначеного обсягу відповідного виду побутових відходів, які утворюються на об’єкті конкурсу, що підтверджується: |
довідкою-розрахунком про наявні транспортні засоби спеціального призначення для забезпечення перевезення обсягу відповідного виду побутових відходів за об’єктом конкурсу; |
||
довідкою-характеристикою транспортних засобів спеціального призначення; |
||
копіями свідоцтв про реєстрацію власних транспортних засобів спеціального призначення та/або договором про оренду таких транспортних засобів; |
||
копіями протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів спеціального призначення |
||
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності більшу кількість транспортних засобів спеціального призначення, що можуть перевозити більший обсяг певного виду побутових відходів за об’єктом конкурсу |
||
2. |
Підтримання належного санітарного стану транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення побутових відходів |
1) наявне власне або орендоване обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення, що підтверджується довідкою про наявне обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення або договором про надання відповідних послуг |
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення |
||
3. |
Зберігання транспортних засобів спеціального призначення для перевезення побутових відходів |
1) забезпечення зберігання транспортних засобів спеціального призначення здійснюється на власній чи орендованій території або на автостоянках, що підтверджується довідкою про зберігання транспортних засобів спеціального призначення на власній території, договором про оренду такої території або договором про зберігання транспортних засобів на автостоянках |
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має власну територію для забезпечення зберігання транспортних засобів спеціального призначення |
||
4. |
Щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів спеціального призначення, виконання регламентних робіт з їх технічного обслуговування та ремонту |
1) забезпечення щоденного контролю за технічним станом транспортних засобів спеціального призначення, виконання регламентних робіт з їх технічного обслуговування та ремонту, що підтверджується: |
довідкою про наявність власної або орендованої ремонтної бази, транспортних засобів спеціального призначення; |
||
договором про ремонтне обслуговування транспортних засобів спеціального призначення; |
||
копією наказу на прийняття у штат персоналу з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів спеціального призначення |
||
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності ремонтну базу та у штаті персонал з ремонтного обслуговування |
||
5. |
Щоденний медичний огляд водіїв |
1) проведення щоденного медичного огляду водіїв медичним працівником та наявність спеціально відведеного приміщення для проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв або отримання таких послуг на договірній основі, що підтверджується: |
договором про медичне обслуговування; |
||
копією наказу на прийняття у штат медичного працівника; |
||
довідкою про оснащення постійного спеціального приміщення для проведення щозмінного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів |
||
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у штаті медичного працівника та відведене спеціальне приміщення для проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв |
||
Додаткові кваліфікаційні вимоги |
||
6. |
Наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення побутових відходів |
1) на транспортних засобах спеціального призначення, що забезпечують перевезення побутових відходів, встановлено пристрої автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення побутових відходів, що підтверджується: |
довідкою-характеристикою транспортних засобів спеціального призначення; |
||
копією свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів спеціального призначення та/або діючим договором про надання в оренду таких транспортних засобів |
||
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності більшу кількість транспортних засобів спеціального призначення, обладнаних пристроями автоматизованого геоінформаційного контролю |
||
7. |
Відповідність встановленому організатором конкурсу мінімального рівня екологічних норм транспортних засобів спеціального призначення, що забезпечують перевезення побутових відходів |
1) транспортні засоби спеціального призначення, що забезпечують перевезення визначеного обсягу відповідного виду побутових відходів, відповідають встановленому організатором конкурсу рівню екологічних норм транспортних засобів спеціального призначення, що підтверджується: |
довідкою-характеристикою транспортних засобів спеціального призначення; |
||
копією свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів спеціального призначення та/або діючим договором про надання в оренду таких транспортних засобів |
||
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності найменшу кількість транспортних засобів спеціального призначення, що відповідають встановленому організатором конкурсу мінімальному рівню екологічних норм |
||
8. |
Рік випуску транспортних засобів спеціального призначення, що забезпечують перевезення побутових відходів, встановлений організатором конкурсу як мінімальний граничний |
1) транспортні засоби спеціального призначення, що забезпечують перевезення побутових відходів, відповідають встановленому організатором конкурсу мінімальному граничному року випуску, що підтверджується довідкою-характеристикою транспортних засобів спеціального призначення, копією свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів спеціального призначення та/або договором про оренду таких транспортних засобів |
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності найменшу кількість транспортних засобів спеціального призначення з відповідним мінімальним граничним роком випуску |
||
9. |
Наявність контейнерів певного виду для збирання побутових відходів у кількості, що визначена організатором конкурсу як мінімальна |
1) наявна кількість контейнерів певного виду для збирання побутових відходів відповідно до визначеної організатором конкурсу як мінімальної, що підтверджується довідкою про наявність контейнерів певного виду для збирання побутових відходів та/або діючим договором про оренду таких контейнерів |
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності більшу кількість контейнерів певного виду для збирання побутових відходів |
||
10. |
Підтримання належного санітарного стану контейнерів для збирання побутових відходів |
1) наявне власне або орендоване обладнання для миття контейнерів, що підтверджується довідкою про наявне обладнання для миття контейнерів або договором про надання відповідних послуг |
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності обладнання для миття контейнерів |
||
11. |
Готовність учасника конкурсу до брендування визначеного організатором конкурсу логотипами спеціального одягу персоналу, транспортних засобів спеціального призначення, контейнерів, що будуть задіяні на об’єкті конкурсу |
учасник конкурсу згоден на брендування визначеного організатором конкурсу логотипами спеціального одягу виробничого персоналу, транспортних засобів спеціального призначення, контейнерів, що будуть задіяні на об’єкті конкурсу, що підтверджується довідкою про готовність учасника конкурсу до брендування логотипами спеціального одягу виробничого персоналу, транспортних засобів спеціального призначення, контейнерів, що будуть задіяні на об’єкті конкурсу |
6. Обсяг послуг із здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів та вимоги щодо якості надання послуг
Конкурс проводиться на послуги із здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території згідно об’єктів конкурсу, що передбачає зокрема:
- організацію надання підприємствам, установам, організаціям, мешканцям громади послуг із здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів відповідно до стандартів, нормативів передбачених Законами України «Про житлово-комунальні послуги», «Про управління відходами», постановами Кабінету Міністрів України від 08.08.2023 № 835 «Про затвердження Правил надання послуги з управління побутовими відходами та типових договорів про надання послуги з управління побутовими відходами», від 25.08.2023 № 918 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів»;
- планування заходів щодо збереження та сталого функціонування об’єктів та забезпечення споживачів послугами з збирання та вивезення побутових відходів.
7. Орієнтовна дата початку здійснення операцій із збирання та перевезення відповідного виду побутових відходів
15 березня 2024 року.
8. Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, які подаються учасниками конкурсу
Для участі у конкурсі учасники подають заяву (Додаток 1), яка повинна містити таку інформацію:
- назва об’єкта конкурсу;
- найменування юридичної особи або прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи - підприємця;
- ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб - підприємців (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті, зазначаються серія та номер паспорта);
- місцезнаходження суб’єкта господарювання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти.
До заяви додається конкурсна пропозиція (Додаток 2), яка включає:
- перелік документів, передбачений конкурсною документацією;
- запропоновані учасниками конкурсу тарифи на збирання та перевезення побутових відходів, розраховані відповідно до затвердженого Кабінетом Міністрів України порядку.
Перелік документів, які подаються учасниками конкурсу для підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним вимогам:
- витяг (виписка) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або копія свідоцтва про державну реєстрацію, засвідчена у встановленому порядку;
- копія паспорту для фізичних осіб – підприємців;
- копія діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для учасників - юридичних осіб), ;
- копія балансового звіту за останній звітній період;
- довідка з податкової інспекції про відсутність (наявність) заборгованості по обов’язкових сплатах до бюджету, дійсна на час подання пропозицій;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для учасників - фізичних осіб);
- довідка на фірмовому бланку учасника про технічний потенціал підприємства, яка має містити інформацію про технічний потенціал суб'єкта господарювання (кількість спеціально обладнаних транспортних засобів, які перебувають на балансі суб'єкта господарювання, наявність власної ремонтної бази та контейнерного парку тощо);
- завірені копії технічних паспортів на спеціально обладнані транспортні засоби (або копію договору оренди) та довідки про проходження ними технічного огляду;
- довідка довільної форми на фірмовому бланку учасника про наявність власної ремонтної бази або укладених договорів щодо ремонту автотранспорту чи спецтехніки, та наявність умов для щоденного миття спеціально обладнаних транспортних засобів, їх паркування та технічного обслуговування;
- довідки-характеристики спеціально обладнаних транспортних засобів: тип, вантажопідйомність, наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення побутових відходів, реєстраційний номер, найменування організації, якій належать спеціально обладнані транспортні засоби, номер телефону керівника такої організації.
9. Проекти договорів
Додаток 3 до конкурсної документації
10. Можливість проведення організатором конкурсу зборів його учасників з метою надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації та внесення змін до неї
Учасник конкурсу має право не пізніше ніж за сім календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій письмово звернутися за роз’ясненням щодо змісту конкурсної документації до організатора конкурсу, який зобов’язаний надіслати йому протягом трьох робочих днів письмову відповідь.
11. Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій
Спосіб подання конкурсних пропозицій – особисто або поштою.
Місце подання конкурсних пропозицій – 26500, Кіровоградська область, Голованівський район, смт Голованівськ, вул.Соборна, 48.
Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій – до 12 год. 00 хв. 8 березня 2024 року. Конверти з конкурсними пропозиціями, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам конкурсу.
Організатор конкурсу має право прийняти до закінчення строку подання конкурсних пропозицій рішення щодо його продовження та/або зміну місця, дати та часу проведення конкурсу. Про таке рішення організатор конкурсу повинен повідомити всім учасникам конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення на адресу електронної пошти чи іншими засобами інформаційно комунікаційних систем не пізніше ніж за один робочий день до дати проведення конкурсу, зазначеними в конкурсній документації, та оприлюднити повідомлення на своєму офіційному веб-сайті.
12. Опис та приклади (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками конкурсу не призведе до відхилення їх конкурсних пропозицій
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням конкурсних пропозицій та не впливають на зміст конкурсних пропозицій, а саме технічні помилки та описки.
13. Номери та назви об’єктів конкурсу:
Територія Голованівської селищної ради.
14. Характеристика території, де повинні надаватися послуги з вивезення побутових відходів: розміри та межі певної території населеного пункту та перелік розміщених у зазначених межах об’єктів утворення побутових відходів, середня відстань до об’єктів поводження з відходами та їх місцезнаходження.
Послуги із здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів повинні надаватися на території Голованівської селищної ради, до складу якої входять 32 населених пункти.
15. Характеристика об’єктів утворення побутових відходів за джерелами їх утворення.
Кількість житлових будинків – 8,9 тис.
Кількість багатоквартирних житлових будинків - 33
Кількість мешканців таких будинків - 16304
Підприємства, установи та організації:
- закладів побутового обслуговування – 32;
- магазини – 192;
- лікарні – 1;
- аптеки – 7;
- АЗС – 5;
- кафе-бари -16;
- ринок -1.
Характеристика під’їзних шляхів – асфальтоване покриття, ґрунтові дороги.
16. Характеристика, включаючи потужність, та місцезнаходження об'єктів поводження з побутовими відходами.
Місце видалення твердих відходів в смт Голованівськ, що використовується під накопичення побутових відходів площею 6,2496 га та знаходиться на відстані 1,5 км від селища, а також 14 місць видалення відходів по громаді.
Додаток 1
до конкурсної документації
Голові конкурсної комісії
__________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
____________________________________________________
(посада, назва підприємства, ПІБ учасника конкурсу, ідентифікаційний код юридичної
особи згідно з ЄДРПОУ, місцезнаходження
суб’єкта господарювання, контактний номер
телефону, адресу електронної пошти)
ЗАЯВА
на участь у конкурсі на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Голованівської селищної ради
Просимо допустити до участі в конкурсі з визначення суб’єктів господарювання на здійснення послуг із збирання та перевезення побутових відходів на території Голованівської селищної ради Голованівського району Кіровоградської області
Додатки.
___________ _____________ ___________________
(дата) (підпис) (ініціали, прізвище)
Додаток 2
до конкурсної документації
Конкурсна форма "ПРОПОЗИЦІЯ"
(форма, яка подається учасником на фірмовому бланку)
Ми, (назва учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі щодо визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів з території Голованівської селищної ради Голованівського району Кіровоградської області.
Вивчивши конкурсну документацію, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у конкурсній документації. До акцепту нашої конкурсної пропозиції Ваш проект Договору разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього Договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором.
Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію згідно з умовами конкурсної документації, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося підписати Договір із Замовником протягом 15 робочих днів після затвердження рішення про визначення переможця конкурсу.
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою.
Додаток 3
до конкурсної документації
Договір
на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів
«___»__________ 20___р. №__
смт Голованівськ
Голованівська селищна рада, в особі селищного голови Цобенка Сергія Олександровича, який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування» (надалі – Замовник), з однієї сторони та _________________
________________________, в особі ___________________________________, що діє на підставі _________________, (далі - Виконавець), з другої сторони, відповідно до рішення виконавчого комітету Голованівської селищної ради від «__» ___________ 202__ року №____ «Про затвердження протоколу конкурсної комісії з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Голованівської селищної ради» уклали цей договір про нижченаведене.
Ⅰ. Предмет та мета договору
1. Виконавець зобов'язується згідно з графіком надавати послуги здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Голованівської селищної ради, а Замовник зобов'язується виконати обов'язки, передбачені цим договором (далі - послуги).
Ⅱ. Характеристика території: Голованівька селищна рада, площею _____.
Ⅲ. Перелік розміщених у межах території об'єктів утворення побутових відходів на момент укладання договору:
Багатоквартирні будинки;
одноквартирні будинки з присадибною ділянкою (приватний сектор);
підприємства, установи та організації;
лікувально-профілактичні заклади;
навчальні заклади;
адміністративні і громадські установи та організації;
підприємства торгівлі;
заклади культури і мистецтва;
автовокзал;
підприємства громадського харчування.
Ⅳ. Права та обов’язки сторін
- Замовник має право:
1) вимагати від Виконавця забезпечення безперервного надання послуг із вивезення твердих побутових відходів відповідно до графіка вивезення твердих побутових відходів, а також відповідно вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, Правил надання послуги з управління побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2023 року № 835, умов цього Договору, актів замовника та рішень конкурсної комісії;
2) одержувати достовірну та своєчасну інформацію про послуги з вивезення твердих побутових відходів, які надаються Виконавцем на території, визначеній цим Договором;
3) вимагати від Виконавця подання до 20 числа місяця, що настає за звітним кварталом, звіту про стан надання послуг з вивезення твердих побутових відходів;
4) у разі безпідставного припинення Виконавцем надання послуг із вивезення твердих побутових відходів призначати в установленому порядку іншого Виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів на території, визначеній цим Договором.
2. Замовник зобов'язується:
1) погодити графік вивезення твердих побутових відходів, розроблений Виконавцем відповідно до встановлених вимог;
2) прийняти в установленому порядку рішення щодо встановлення чи коригування тарифів на послуги з надання послуги з управління побутовими відходами у розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат відповідно до розрахунків, поданих Виконавцем;
3) затвердити норми надання послуг з управління побутовими відходами, визначені в установленому порядку;
4) забезпечувати Виконавця інформацією стосовно дії актів законодавства про відходи та організації надання послуг з управління побутовими відходами, повідомляти його про зміни у законодавстві про відходи;
5) розглядати звернення Виконавця з приводу надання послуг з управління побутовими відходами та Виконання умов цього договору;
6) здійснювати відповідно до законодавства контроль за належною організацією обслуговування споживачів Виконавцем;
7) брати участь у врегулюванні спірних питань, пов'язаних із зверненнями юридичних чи фізичних осіб щодо дій (бездіяльності) Виконавця.
- Виконавець має право:
1) подавати Замовнику розрахунки економічно обґрунтованих витрат на надання послуг з управління побутовими відходами;
2) розробити норми надання послуг та подати їх на затвердження Замовнику;
3) повідомляти Замовника про неналежний стан проїжджої частини вулиць, шляхів, автомобільних доріг, рух якими пов'язаний з виконанням договору;
4) надавати Замовнику пропозиції щодо затвердження або зміни схем руху та режиму роботи спеціально обладнаних транспортних засобів на наявних маршрутах.
- Виконавець зобов'язується:
1) укласти договори на надання послуг з управління побутовими відходами із споживачами на території, визначеній цим Договором, відповідно до Типового договору про надання послуг з управління побутовими відходами, наведеного у додатку до Правил надання послуг з управління побутовими відходами;
2) надавати послуги з управління побутовими відходами відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, Правил надання послуг з управління побутовими відходами, Правил благоустрою Голованівської селищної ради, умов цього договору, актів замовника, рішень конкурсної комісії та погодженого Замовником графіка надання послуг;
3) розробити графік вивезення твердих побутових відходів та погодити його із Замовником, про що інформувати фізичних та юридичних осіб, повідомити через ЗМІ графіки вивозу побутових відходів;
4) надавати послуги з вивезення твердих побутових відходів, згідно з графіком;
5) перевозити тверді побутові відходи на сміттєзвалища, які обслуговуються Голованівським ККП;
6) утримувати та випускати на маршрут транспортні засоби у належному технічному і санітарному стані та забезпечити неможливість витоку рідини з транспорту що перевозить побутові відходи;
7) здійснювати надання послуг з управління побутовими відходами за зверненням Замовника у разі проведення публічних заходів;
8) допускати представників Виконавця до відповідних об'єктів під час здійснення ними контролю за належною організацією обслуговування споживачів виконавцем, надавати необхідні для цього документи та інформацію;
9) подавати замовнику до 20 числа місяця, що настає за звітним кварталом, звіт про стан надання послуг з управління побутовими відходами;
10) у строк, що не перевищує 15 днів з моменту встановлення Замовником чи уповноваженим органом державного нагляду (контролю) порушення Виконавцем умов цього договору, усунути виявлені порушення та письмово повідомити про це Замовника.
Ⅴ. Відповідальність сторін за невиконання умов договору
1. У випадку недотримання графіку вивезення твердих побутових відходів, Виконавець в поточному місяці проводить перерахунок в сторону зменшення в подвійному розмірі плати на надані послуги для фізичних осіб, за кожен день порушеного графіку, на підставі акту складеного контролером по благоустрою _______________.
2. За невиконання або неналежне виконання умов цього договору сторони несуть відповідальність згідно із законодавством.
Ⅵ. Розв'язання спорів
1. Спори за договором між сторонами розв'язуються шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.
Ⅶ. Форс-мажорні обставини
1. Сторони звільняються від відповідальності за цим Договором у разі настання обставин непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), що унеможливлює його виконання
Ⅷ. Строк дії цього договору
1. Договір діє з ___________ до ________ 2024 року і набирає чинність з дня його укладення.
Ⅸ. Умови зміни, розірвання, припинення дії цього договору
1. Зміна умов договору проводиться у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі коли не досягнуто такої згоди, спір розв'язується у судовому порядку.
2. Договір може бути достроково розірваним за згодою сторін, а також в наслідок односторонньої відмови від Договору Замовника, яка допускається у разі систематичного порушення Виконавцем його умов (не менш як три порушення, встановлені за результатами контролю, проведеного Замовником чи уповноваженими органами державного нагляду (контролю) у присутності представника Виконавця. Одностороння відмова Замовника від договору допускається у разі вчинення Виконавцем таких порушень:
недотримання графіка вивезення твердих побутових відходів (за винятком настання обставин непереборної сили), погодженого з органом місцевого самоврядування;
невиконання вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, Правил надання послуг з управління побутовими відходами, актів замовника, рішень конкурсної комісії;
залучення до роботи на маршрутах водіїв, що не пройшли відповідної підготовки;
незабезпечення Виконавцем належного контролю за технічним станом транспортних засобів;
3. Дія договору припиняється у разі, коли:
закінчився строк, на який його укладено;
виконавець протягом 30 календарних днів з моменту набрання чинності цим договором не розпочав надавати послуги на всіх об'єктах утворення побутових відходів, зазначених у пункті 3 цього договору.
Дія договору припиняється також в інших випадках, передбачених законодавством України.
Ⅹ. Прикінцеві положення
1. Усі правовідносини, що виникають у зв’язку з виконанням умов цього Договору і не врегульовані ним, регламентуються нормами чинного законодавства України.
2. Цей Договір складений українською мовою, у 2-х примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу і зберігається по одному примірнику в кожної зі Сторін.
3. Усі додатки до цього договору підписується сторонами і є його невід’ємною частиною.
Ⅺ. Юридичні адреси та реквізити Сторін:
Виконавець |
Замовник |
____________________________ МП |
Голованівська селищна рада смт Голованівськ, вул.Соборна, 48, код ЄДРПОУ 04366654 ГУДКСУ у Кіровоградській обл. МФО _________________________ Р/р____________________________
_________________ Сергій ЦОБЕНКО |