Голованівська селищна рада

Кіровоградська область, Голованівський район

Кроки для платника податків при отриманні Витягу щодо стану розрахунків

Дата: 21.08.2024 09:38
Кількість переглядів: 65

Шановні платники!

Головне управління ДПС у Кіровоградській області нагадує, що з метою удосконалення процесів ведення обліку платежів та створення відповідних сервісів, починаючи з 01 травня 2024 року в електронному кабінеті запроваджено отримання Витягу щодо стану розрахунків, починаючи з 2013 року за кожний рік окремо та в розрізі податків,зборів, платежів, а також єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) на відміну отримання такого документу тільки за звітні періоди поточного року.

Крім того, розроблено окремий функціонал для платників, які мають податковий борг на день подання Запиту про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС (далі – Запит) стосовно розрахунку пені, яка буде нарахована у разі погашення такого боргу поточною датою.

Якщо платник податків у Запиті, який подається через електронний кабінет зазначає позначку про необхідність підпису Витягу щодо стану розрахунків, то на такий документ накладається кваліфікований електронний підпис  керівника підрозділу економічного аналізу територіального органу ДПС за основним місцем обліку такого платника. У разі, якщо автоматично сформований Витяг щодо стану розрахунків містить платежі, які обслуговуються не одним територіальним  органом ДПС (за основним/неосновним місцем обліку платника), то забезпечується накладання кваліфікованих електронних підписів  керівниками підрозділів економічного аналізу відповідних територіальних органів ДПС. При цьому платнику податків стане доступним Витяг щодо стану розрахунків, на якому буде зазначено прізвище та ім’я керівника підрозділу економічного аналізу територіального органу ДПС за його основним місцем обліку.

Увага!  Додаємо покроковий алгоритм дій для платників податків при отриманні Витягу щодо стану розрахунків.

 

Кроки для платника податків
при отриманні Витягу щодо стану розрахунків

  1. Платник створює «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС» (далі - Запит) за формою «J/F 1300207» в приватній частині електронного кабінету у пункті меню «Заяви, запити для отримання інформації» шляхом:

    для поля «період з «01» січня 20  _року по « » 20   року» Запиту:

    вибору із переліку дати, місяця та року, за який платник бажає отримати «Витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та сплати єдиного внеску» (далі - Витяг). За кожний рік Запит подається окремо;

    для поля «Розрахувати суму пені у поточному бюджетному році» (пп. 129.1.1 та 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України)***

    □ » Запиту:

    встановлення позначки для розрахунку пені, якщо у платника є податковий борг (крім єдиного внеску) та він бажає визначити суму пені станом на наступний день від дня подання Запиту. Платник також може не встановлювати позначку для її розрахунку. Встановлення позначки неможливе, якщо у Запиті визначено платником період «минулі роки»;

    для поля «В розрізі платежів □ » Запиту:

    встановлення позначки для отримання інформації в розрізі всіх своїх платежів. Якщо платник не встановлює позначку, то отримає узагальнену інформацію, без розрізу платежів;

    для поля «З підписом**** (станом на 1 число звітного місяця) □ » Запиту:

    встановлення позначки для отримання Витягу з кваліфікованим електронним підписом посадової особи контролюючого органу (далі КЕП). Разом з цим, встановлення позначки можливе, якщо у Запиті зазначено 1-ше число місяця будь-якого року. Якщо платник не встановлює позначку, то отримає інформацію без КЕП.

  2. Надсилає Запит до органу ДПС за своїм основним місцем обліку.

  3. Отримує Витяг за формою «J/F1400207».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь