Голованівська селищна рада

Кіровоградська область, Голованівський район

До уваги платників податків: авторизуватися та підписати документи в Електронному кабінеті можна за допомогою Дія.Підпис

Дата: 07.10.2024 16:36
Кількість переглядів: 107

Фото без опису

До уваги платників податків: авторизуватися та підписати документи в Електронному кабінеті можна за допомогою Дія.Підпис

 

Голованівська ДПІ Головного управління ДПС у Кіровоградській області інформує, що порядок функціонування інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет) визначається наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету». 

Доступ до приватної частини Електронного кабінету (особистий кабінет), яка є індивідуальною персоніфікованою вебсторінкою користувача, надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису. 

Для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету за допомогою Дія.Підпис необхідно: 

- у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Дія.Підпис»; 

- натиснути «Отримати код» та відсканувати згенерований QR-код; 

- у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис». 

Також здійснити вхід до приватної частини Електронного кабінету за допомогою Дія.Підпис можна скориставшись вкладкою «Хмарне сховище» у вікні «Вхід до особистого кабінету». З випадаючого списку в полі «Провайдер» обрати «Дія.Підпис», натиснути «Отримати посилання» та відсканувати згенерований QR-код. Після чого, у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис». 

Для підписання електронного документа за допомогою Дія.Підпис необхідно: 

- обрати збережений електронний документ та натиснути «Підписати»; 

- у вікні «Підпис документа» обрати вкладку «Хмарне сховище»; 

- з випадаючого списку в полі «Провайдер» обрати «Дія.Підпис»; 

- натиснути «Отримати посилання» та відсканувати згенерований QR-код; 

- у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис». 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь